Selasa, 01 Mei 2012

Saujana, Title : Jendela hati

aku ingin hidup secerah mentari
yang menyinar ditaman hatiku

aku ingin serian kicauan burung
yang terdengar dijendela kehidupan

aku ingin segala-galanya damai
penuh mesra membuat ceria

aku ingin menghapus duka dan lara
melerai rindu didalam dada
sedamai pantai yang memutih
(sedamai pantai yang memutih)
sebersih titisan embunan pagi
(sebersih titisan embunan pagi)
dan ukhuwak ini pasti berputik
menhiasai taman kasih harmoni

seharum kasturi
seindah pelangi
segalanya bermula dihati

seharum kasturi
seindah pelangi
segalanya bermula dihati

(seharum kasturi
seindah pelangi
segalanya bermula dihati)

seharum kasturi
seindah pelangi
segalanya bermula disini

aku ingin segalanya-galanya damai
penuh mesra membuat ceria

aku ingin menghapus duka dan lara
melerai rindu didalam dada

sedamai pantai yang memutih
(sedamai pantai yang memutih)
sebersih titisan embunan pagi
(sebersih titisan embunan pagi)
dan ukhuwak ini pasti berputik
menhiasai taman kasih harmoni


seharum kasturi
seindah pelangi
segalanya bermula dihati

seharum kasturi
seindah pelangi
segalanya bermula dihati

Tidak ada komentar:

Posting Komentar